Lithium-iontové baterie
LFP20L 12V/XXWH
Důležité pokyny
Lithium-iontové baterie LFP20L 12V/XXWH
Tyto výkonné systémy mají vše, co vaše motorka potřebuje:
- stav nabití je regulován procesorem (balancerem) a zaručuje nejvyšší bezpečnostní standard pro současné lithium-iontové baterie, které jsou menší a lehčí než gelové nebo AGM baterie
- silný, vysoký startovací výkon
- lze instalovat v jakékoli poloze (vzpřímeně, vleže, šikmo, protože nemůže dojít k úniku kyseliny)
- robustní pouzdro
- obsahuje lepicí podložky pro všestranné použití
- indikátor stavu baterie
- nízké samovybíjení
- dlouhá životnost
- nabíjí se rychleji než běžné baterie
- bez paměťového efektu
Informace o přechodu z olověných/kyselinových akumulátorů na li-ionové:
- přechod z konvenčního startovacího akumulátoru (olověný akumulátor) na lithiový akumulátor je obecně možný téměř pro všechny motocykly
- pokud přestavba nevede k žádným problémům nebo omezením, není třeba podnikat žádné kroky
- všimněte si roku výroby motocyklu – byl dodán z výroby s olověnou baterií? Mnoho starších motocyklů má regulátory alternátoru, které lithiové baterie nabíjejí jen neúplně nebo dodávají příliš vysoké nabíjecí proudy.
- To je také způsobeno obvyklým opotřebením regulátoru v průběhu let. Obojí může vést k enormnímu zkrácení doby provozu li-iontových akumulátorů, závadám a dokonce k jejich úplnému selhání
- před přechodem na lithium-iontové baterie zkontrolujte funkci a výkon regulátoru nabíjecího proudu vašeho motocyklu
- nejlépe voltmetrem na svorkách baterie, abyste zjistili, jak vysoko stoupne nabíjecí napětí při zvýšení otáček motoru na volnoběh. Nabíjecí napětí by mělo zůstat pod 14,6 V
- v případě pochybností nebo pro jistotu vyměňte starý regulátor za regulátor alternátoru Carmo Li-Ion, viz „vhodné články“
Upozornění:
Používejte pouze nabíječky určené pro lithium-iontové akumulátory, viz „vhodné položky“.
Dobré vědět:
Olověné akumulátory mohou vzhledem ke svým specifickým vlastnostem využít pouze 30 % své kapacity, zatímco lithium-iontové akumulátory dokáží využít téměř 100 % své kapacity. Proto lithiové verze akumulátorů Louis Parts vyžadují pro stejný startovací výkon pouze přibližně 1/3 kapacity (nižší počet ampérhodin) srovnatelného olověného akumulátoru.
Seznam vhodných motocyklů
-
Harley-Davidson CVO SCREAMIN' EAGLE ELECTRA GLIDE ULTRA (FLHTCU-SE2)
-
Harley-Davidson CVO SCREAMIN' EAGLE ROAD KING (110 CUI) (FLHRSE3/4)
-
Harley-Davidson CVO SCREAMIN' EAGLE ROAD KING/ANNIVERS. (FLHRSE/5)
-
Harley-Davidson CVO SCREAMIN' EAGLE STREET GLIDE (FLHXSE/2/3)
-
Harley-Davidson ELECTRA-GLIDE ULTRA CLASSIC (TWIN CAM) (FLHTCUI)
-
Harley-Davidson ELECTRA-GLIDE ULTRA LIMITED/LOW (114CUI) (FLHTK/L/19)
-
Harley-Davidson ELECTRA-GLIDE ULTRA LIMITED/LOW (EURO 4) (FLHTK/L/17)
-
Harley-Davidson FAT BOY/FAT BOY SPECIAL (FLSTFB)(EURO 4) (FLSTF/17)
-
Harley-Davidson FX 1200 SUPER GLIDE/LOW RIDER/FAT BOB (FX-74)
-
Harley-Davidson HERITAGE SOFTAIL CLASSIC (EURO 4) (FLSTC/17)
Abyste zajistili, že tvoje věcná a pravdivá zpráva o zkušenostech bude velkým přínosem pro všechny čtenáře, dodržuj prosím následující pravidla.
- Ohodnoť prosím pouze produkty, které jsi osobně používal k určenému účelu.
- Prosím odůvodni svou pozitivní i negativní kritiku. Jedině tak z toho mohou těžit ostatní zákazníci a v případě potřeby můžeme produkt vylepšit.
- Nekopíruj prosím obsah, který již byl publikován jinde. Zde se počítá tvoje osobní zkušenost.
- Ochrana dat: Do recenze prosím neuváděj svou vlastní adresu nebo adresy třetích stran, telefonní čísla, adresy URL nebo dokonce jména třetích stran (lidí nebo společností).
- Neporovnávej prosím své hodnocení produktu s produktovými řadami třetích stran. Bez ohledu na to, zda je hodnotíš pozitivně nebo negativně, ty nebo my jako provozovatel tohoto internetového obchodu bychom porušili soutěžní zákon.
Fair play: Dodržuj prosím tato pravidla, abychom tvou recenzi nemuseli zkracovat nebo ji zcela smazat.
Vaše hodnocení produktu bylo uloženo. Zobrazí se za několik minut
Opravdu chcete svůj příspěvek zrušit?