Všeobecné obchodní podmínky k čištění textilu

Čištění nám předávaného textilu je prováděno námi pověřenou čistírnou odborně dle návodu na péči výrobce čištěného produktu.

Výrobce odpovídá za škody způsobené neodborným označením pokynů pro péči. Pokud na čištěném produktu není štítek s návodem výrobce na péči, musí nás o tom zákazník informovat. Případné čištění na přání zákazníka je pak provedeno na jeho riziko. Které oblasti a aplikace jsou z odpovědnosti vyloučeny, to je uvedeno v části „Odpovědnost“.

V tomto případě poskytneme pouze zprostředkování jako službu a odpovídáme pouze za toto zprostředkování. Za reklamace v této souvislosti ručí námi pověřená odborná firma.

Povinnosti zákazníka

Zákazník musí při předání čištěného produktu upozornit na zvláštnosti, které je třeba při čištění zohlednit (např. poškození, skvrny, druh znečištění). Před předáním musí zákazník odstranit z čištěného produktu veškeré předměty, obzvlášť cennosti, propisovačky, kosmetiku (např. rtěnku) a papír. Za škody na čištěném produktu zákazníka a čištěných produktech třetích osob, které byly způsobeny ponecháním podobných předmětů, odpovídá zákazník, v jehož oblečení se příčinné předměty nacházely.

Vady na doručeném čištěném produktu

Neodpovídáme za škody způsobené povahou čištěných produktů, které nelze rozpoznat prostou odbornou prohlídkou zboží. Patří sem mimo jiné škody způsobené nedostatečnou pevností látky a švů, nedostatečnou stálostí barev a potisku, nedostatečným upevněním nebo kvalitou knoflíků, přezek a zipů, sražením, impregnací, předchozím neodborným ošetřením, skrytými cizími tělesy a jinými skrytými vadami.

Vrácení čištěného produktu

Čištěné produkty jsou vráceny proti předání objednávky na čištění. V opačném případě musí zákazník své oprávnění prokázat.

Vady na vydaném čištěném produktu

Zákazník je povinen čištěný produkt při vrácení zkontrolovat, zda není zjevně poškozen a je řádně vyčištěn a jakékoli poškození nebo nesprávné vyčištění nahlásit do 14 dnů od vyzvednutí. Pozdější reklamace jsou vyloučeny. Již nošené oblečení už nelze reklamovat. Zákazník je povinen neprodleně nahlásit jakoukoliv záměnu čištěného produktu s čištěným produktem třetí osoby. Pokud zákazník při vrácení čištěného produktu neoznámí závady, škody nebo záměnu, musí prokázat předložením objednávky čištění nebo jiným způsobem, že byl čištěný produkt námi, a ne v mezičase třetí osobou, zaměněn, čištěn nebo jiným způsobem zpracován a/nebo poškozen.

Odpovědnost

Odpovídáme neomezeně za úmysl a hrubou nedbalost. Za prostou nedbalost odpovídáme pouze tehdy, když byly porušeny podstatné smluvní povinnosti.

Odpovědnost je omezena na škody typické pro smlouvu a předvídatelné škody.  Odpovědnost za nepřímé a nepředvídatelné škody (skryté vady) je vyloučena. Jakákoli další odpovědnost bez ohledu na právní povahu uplatněného nároku je vyloučena.

Nárok na náhradu škody zahrnuje pořizovací hodnotu. To je hodnota náhradního nákupu po odečtení procentní ztráty hodnoty čištěného produktu v důsledku opotřebení a času.

Vyloučení odpovědnosti zahrnuje následující oblasti a aplikace:

  • Potisky nebo přilepené odrazky
  • Textil starší pěti let
  • Textil bez označení pokynů pro péči
  • Neoriginální ozdobné štítky, nášivky, odrazky atd.
  • Zipy, knoflíky, přezky a další aplikace
  • Již dříve poškozený textil
  • Škody způsobené působením světla (čištěním se mohou zintenzivnit)
  • Skryté vady (např. lámavé švy způsobené stářím)
  • Základní vady při výrobě textilu (nekvalitní zpracování)
  • Méně kvalitní povlaky nebo slepení materiálu
  • Chrániče u motorkářských kombinéz
  • Již dříve poškozené membrány (funkční textil)

 

 

 

Stav: 02.2021

SearchWishlistUser AccountCartArrow LeftArrow RightArrow Right ThinIcon HomeIcon HomeMenuArrowCaret DownCloseResetVISAmatercardpaypalDHLHermesCheckCheck-additionalStarAdd to Shopping Cartchevron-leftchevron-rightSpinnerHeartSyncGiftchevron-upKlarnaGridListFiltersFileImagePdfWordTextExcelPowerpointArchiveCsvAudioVideoCalendar