Tlumič hluku Mivv X-M5
790/890 DUKE 18-
Důležité pokyny
Výfuková soustava odpovídá normám Euro 4 a Euro 5.
The original catalytic converter stays in place.
Tlumič hluku Mivv X-M5 790/890 DUKE 18-
Řada Mivv X-M5 je výsledkem zkušeností získaných v mistrovství světa MotoGP, Moto2 a Moto3 a představuje dokonalou syntézu výkonu a závodění. Tlumič X-M5, jehož design je velmi podobný výfukům z mistrovství světa motocyklů, má kónický tvar s kompaktními rozměry a také nezaměnitelný zvuk MIVV. Tlumič má krytku z karbonového kepru 3K a je vybaven odnímatelnou ochrannou mřížkou, která ukrývá Db Killer.
Verze:
- X-M5 Titanium
- X-M5 Černá
Poznámky:
BL - Černá
ST - Stainless steel
TI - Titanium
CB - Carbon
S/O - SlipOn
K/A - Complete system
Další informace o homologačních právech a péči o výrobek najdete v části "Dokumenty".
Kdo chce vyrábět sériové výfukové systémy pro Ducati, musí disponovat velkým know-how a splňovat ty nejvyšší požadavky na kvalitu. Přesně to dělá MIVV. Ale naštěstí nejen to: Italové své zkušenosti soustřeďují také do systémů pro dodatečnou montáž mnoha modelů motocyklů. A zde se uplatňuje nejen technická kompetence a nejlepší materiály, ale také typický italský design. Stručně řečeno: Díly nejen dobře zní, ale také skvěle vypadají.
.
MAINTENANCE:
Stainless steel should be cleaned regularly like all other materials, especially after exposure to salty air (near the coast), and also at regular intervals.
Water can easily collect in corners, edges and screw connections, resulting in corrosion. So careful cleaning is important, and if necessary screws should be undone in order to clean the parts thoroughly.
Do not leave rusty steel parts against stainless steel to avoid the rust "contamination".
This certification mark is the sole proof of legality stipulated by law, i.e. no written report or entry in the vehicle documents by a TÜV (German Technical Inspection Association) test centre is required. However, when it comes to installing accessories, the relevant guidelines of the Road Traffic Licensing Regulations (StvZO) must always be observed.
At a roadside check or a TÜV vehicle inspection, the registered keeper is only required to show the "E" mark. It is then up to the official in charge whether to check the mark with the Federal Motor Transport Authority (KBA) in Flensburg (or equivalent type approval authority in other countries), which is able to decode all certification marks.
Abyste zajistili, že tvoje věcná a pravdivá zpráva o zkušenostech bude velkým přínosem pro všechny čtenáře, dodržuj prosím následující pravidla.
- Ohodnoť prosím pouze produkty, které jsi osobně používal k určenému účelu.
- Prosím odůvodni svou pozitivní i negativní kritiku. Jedině tak z toho mohou těžit ostatní zákazníci a v případě potřeby můžeme produkt vylepšit.
- Nekopíruj prosím obsah, který již byl publikován jinde. Zde se počítá tvoje osobní zkušenost.
- Ochrana dat: Do recenze prosím neuváděj svou vlastní adresu nebo adresy třetích stran, telefonní čísla, adresy URL nebo dokonce jména třetích stran (lidí nebo společností).
- Neporovnávej prosím své hodnocení produktu s produktovými řadami třetích stran. Bez ohledu na to, zda je hodnotíš pozitivně nebo negativně, ty nebo my jako provozovatel tohoto internetového obchodu bychom porušili soutěžní zákon.
Fair play: Dodržuj prosím tato pravidla, abychom tvou recenzi nemuseli zkracovat nebo ji zcela smazat.
Děkujeme za Tvé hodnocení! Jsme rádi, že sis našel(a) čas ohodnotit zakoupený produkt. Upozornění: všechna hodnocení jsou před zveřejněním kontrolována, aby zůstala užitečná a férová. Příspěvky, které se netýkají přímo produktu, bohužel nemůžeme zveřejnit. Děkujeme za Tvůj příspěvek – pomáháš ostatním vybrat správně!
Opravdu chcete svůj příspěvek zrušit?