LouisCard – tvoje výhody pro motorku a volný čas

Chceš to přece taky: zdarma lepší nákupní podmínky, výhody, poukázky a 3letou záruku. K tomu všemu je tvoje karta.

LouisCard

LOUISCARD

Na co čekáš? Sbírej automaticky body, které mají hodnotu skutečných peněz. Využívej kromě toho speciální slevy a výhody. U Louis a více než 50 partnerů LouisCard. Podmínky karty LouisCard


Chceš-li požádat o kartu LouisCard, přihlas se do sekce „Můj Louis“ nebo si vytvoř bezplatný zákaznický účet Louis. Již jsi zaregistrován? Tak požádej o kartu LouisCard přímo ve svém zákaznickém účtu.


Záruka 3 roky*

S LouisCard získáš 3letou záruku na odstranění vad, které se vyskytnou i přes správné používání. Zjistit víc

Slevové body

S každým nákupem sbíráš body, které mají hodnotu skutečných peněz. Tvoje body se sčítají každých šest měsíců a kredit se odečte z tvého dalšího nákupu.

Vrácení zdarma

Když se ti něco nelíbí, pošli to zdarma zpět.

Slevové poukázky

Za nákup na pobočkách Louis a v internetovém obchodě budeš pravidelně dostávat emailem hodnotné slevové poukázky.

Partneři

S LouisCard získáš nejen skvělé výhody u našich partnerů, ale především sbíráš body a tím hodně ušetříš. Zjistit víc


* Jedinou výjimkou jsou baterie a obuv/holínky.

Záruka 3 roky

Záruka 3 roky (podmínky)

Pro nákupy od 1. března 2019 platí: Pokud k nákupu použiješ LouisCard, bezplatná 3letá záruka se automaticky vztahuje na všechny produkty ze sortimentu Louis, které jsi při tomto nákupu zakoupil. Jedinou výjimkou jsou baterie, obuv a holínky. Poskytovatelem záruky je Detlev Louis Motorradvertriebs-GmbH, Rungedamm 35, 21035 Hamburk.

K tomu platí následující podmínky:

  • Nové produkty a jejich součásti, které do 3 let od zakoupení vykazují vadu způsobenou výrobními a/nebo materiálovými vadami, budou společností Louis dle vlastního uvážení zdarma vyměněny za nový produkt stejné kvality nebo opraveny.
  • Tato záruka se nevztahuje na vadu způsobenou neodbornou manipulací, chybnou montáží produktu a/nebo nedodržením návodu k obsluze. Svá záruční práva uplatníš buď tím, že dotčený produkt odneseš na pobočku Louis nebo jej zašleš poštou na adresu Louis, zákaznický servis, 21027 Hamburk. Abychom zaplatili poštovné za balík, můžeš si vytvořit v záložce vrácení vratku DHL.
  • Pokud oprava nebo výměna nebude z ekonomických nebo jiných důvodů možná, bude ti vrácena kupní cena. Rozhodnutí o existenci ekonomických nebo jiných důvodů, které znemožňují opravu nebo výměnu, je na výhradním uvážení společnosti Louis. Vrácením kupní ceny splnila společnost Louis své smluvní závazky.
  • V případě výměny nebo opravy neběží záruční doba znovu. Zákonné záruční nároky tím zůstávají nedotčeny.
  • Jako záruční doklad platí doklad o koupi s datem nákupu. 3letá záruka začíná dnem fakturace a končí po uplynutí 3 let. Je nepřenosná.
  • Pokud Louis zboží v rámci záruky vymění nebo vrátí kupní cenu, je již dnes ujednáno, že vlastnictví ke zboží, které má být vyměněno/připsáno, přejde vzájemně z tebe na Louis, příp. naopak v okamžiku, kdy na jedné straně Louis od tebe obdrží zásilku, příp. ty obdržíš od Louis vyměněný produkt nebo vrácenou kupní cenu.

Tvoji silní partneři LouisCard

Abychom ti mohli nabídnout s LouisCard ještě více výhod, spolupracujeme s více než 50 výkonnými partnery, kteří ti jako držiteli LouisCard poskytují velké množství zvýhodnění. Všechny výhody tvých partnerů LouisCard najdeš zde:

Partneři

Služby LouisCard

LouisCard
Karta zdarmaokamžitě
Záruka 3 rokyANO
Body se připisují za každé celé euro z dokladu o nákupu2 body
Sdělení stavu účtu od 750 bodů (každých 6 měsíců)ANO
Nedochází k mazání dosud nevyúčtovaných bodůANO
Speciální výhody u partnerských společností LouisCardANO

FAQ

Jak dlouho to trvá, než obdržím svou požadovanou LouisCard?

LouisCard, o kterou jsi požádal, ti zašleme prostřednictvím pobočky Louis, online obchodu nebo jinou cestou do 3 pracovních dnů. Vezmi prosím na vědomí, že dopis v Německu trvá 1–2 dny, takže můžeš vycházet z toho, že svou LouisCard budeš mít v ruce do 4 pracovních dnů. Vzhledem k delším dodacím lhůtám pošty jsou LouisCards zaslané do zahraničí doručeny o něco později.

Jakou hodnotu má jeden bod LouisCard?

1 bod LouisCard má zásadně hodnotu 1 centu (0,01 eur). 1 836 bodů LouisCard má tak hodnotu 18,36 eur.

Kde mohu vidět výši svého aktuálního bodového zůstatku?

Přihlas se zdarma k Můj Louis. Kromě mnoha dalších informací o tvém osobním zákaznickém účtu Louis se zde zobrazují tvůj aktuální bodový stav, kredity k uplatnění a tvoje tržby.

Kdy mohu uplatnit nebo vyúčtovat svůj kredit LouisCard?

Každých šest měsíců tvůj bodový účet zkontrolujeme. Pokud jsi nasbíral 750 bodů nebo víc, tak bude tvoje bodové konto vyúčtováno a budeme tě písemně informovat o tvém kreditu, který můžeš potom uplatnit. Vykázaný kredit můžeš uplatnit do šesti měsíců za své nákupy na pobočkách Louis nebo zásilkovou službou. Na pobočkách předložíš svou LouisCard u pokladny a na zásilkové službě stačí uvést své zákaznické číslo. V obou případech bude kredit odečten z aktuálního nákupu.

Při nákupu na pobočce Louis jsem zapomněl svou LouisCard. Jak mohu nechat doplnit body?

Připsání bodů za nákup je možné do 14 dnů od nákupu. Za tímto účelem nám pošli kopii příslušného dokladu o koupi e-mailem nebo faxem na následující spojení. Nezapomeň uvést číslo své LouisCard. Body dodatečně přidáme.

E-mail: service@louis.cz
Telefon: +49 40 734 193 60

Svou LouisCard jsem ztratil. Jak dostanu novou kartu?

Žádný problém. Při ztrátě LouisCard od nás samozřejmě obratem obdržíš bezplatnou náhradu. Kontaktuj nás s uvedením své aktuální poštovní adresy a (pokud máš k dispozici) svého zákaznického čísla:

E-mail: service@louis.cz
Telefon: +49 40 734 193 60

Tvoje zákaznické číslo nebo číslo karty se při zaslání nové karty nezmění. Nasbírané, ale ještě nezapočtené body nebudou ztraceny. Pokud byl písemně sdělený kredit v eurech na kartě zneužitý, žádáme o pochopení, že za to neodpovídáme.

Započtení mého aktuálního kreditu na LouisCard není vidět na online potvrzení přijetí objednávky od Louis pro mou aktuální objednávku. Bude kredit přesto zúčtován?

Poté, co jsme tě písemně informovali o tvém aktuálním kreditu na LouisCard, bude tento kredit automaticky započten proti tvojí další objednávce na zásilkové službě. V současné době o tom budeš informován až na dodacím listu při zaslání zboží.

Existuje LouisCard v digitální podobě?

Zákaznickou kartu si můžeš po jejím obdržení snadno převést do digitální podoby:

Pro systém Android:

  1. Stáhni si aplikaci „Peněženka Google“ z Obchodu Google Play.
  2. Otevři aplikaci Peněženka Google a přejdi na „Přidat do peněženky Google“. Vyber možnost „Věrnostní karta“.
  3. Do vyhledávání zadej „Louis Motorrad Deutschland“ a vyber nabídku.
  4. Naskenuj svou fyzickou kartu nebo ručně zadej své zákaznické číslo.
  5. Klikni na „Přidat do peněženky Google“ a už budeš mít svou věrnostní kartu Louis Motorrad v peněžence Google. A budeš ji moct používat jako digitální kartu LouisCard z aplikace Peněženka.

Pro uživatele Apple:

  1. Stáhni si z App Store aplikaci, například „Stocard“.
  2. Otevři aplikaci a vyber možnost „Přidat kartu“.
  3. Do vyhledávání zadejte zadej „Louis Motorrad“ a vyber nabídku.
  4. Naskenuj svou fyzickou kartu nebo ručně zadej své zákaznické číslo.
  5. Karta byla přidána. Svou digitální kartu LouisCard teď můžeš používat v aplikaci Peněženka.
SearchWishlistUser AccountCartArrow LeftArrow RightArrow Right ThinIcon HomeIcon HomeMenuArrowCaret DownCloseResetVISAmatercardpaypalDHLHermesCheckCheck-additionalStarAdd to Shopping Cartchevron-leftchevron-rightSpinnerHeartSyncGiftchevron-upKlarnaGridListFiltersFileImagePdfWordTextExcelPowerpointArchiveCsvAudioVideoCalendar